Online service VIŠE

ONLINE KURSEVI ZA JEZIKE

Uz odličnu ponudu učenja više jezika kao što su Engleski jezik, Njemački jezik, Francuski jezik, Italijanski jezik, Bosanski jezik, Turski jezik itd.. Nudimo vam odličan način predavanja uz odličnu sklopljenu ponudu materijala, i time ćete steći znanje određenog jezika uz cerifikat i testiranja za potvrdu.

Shape

Idealna usluga za idealne klijente.

SAVJETOVANJE

(Školovanje u inostranstvu, Boravak u inostranstvu, Vizni režimi, Pomoć pri zaposlenju u inostranstvu, Mogućnost stipendiranja i slično.)

USLUGE PREVOĐENJA

Prevođenje može biti usmeno i pismeno, vršimo prevođenje email-ova, pisama, tekstova, poruka, knjiga, bilo koju vrstu materijala koju nam dostavite.

INFORMATIČKE USLUGE

Dizajniranje i izrada Web Stranica, izrada logotipa, banera, letaka, reklama. Modernizovanje firme i web sajta. Izrada menia, aplikacija i videozapisa u svrhu reklamiranja firme

IZRADA POSLOVNIH PISAMA

( Poslovna korespondencija za firme i fizička lica, CV, Prijave za posao, Prijave za upis u školu, Formulari, Obrasci, Dokumentacija za vize).

VIRTUALNI ASISTENTI

Virtualni osobni asistent ili virtualni asistent (VPA ili VA) preuzima sve zadatke za svog klijenta (kupca) koji, s njegove tačke gledišta, odvraćaju pažnju od stvarne osnovne djelatnosti ili koštaju osobno vrijeme i ne moraju se obavljati sami.

Suradnja se odvija virtualno, odnosno VA komunicira sa svojim kupcima koristeći moderne informacione i komunikacijske tehnologije (IT).

Zahvaljujući digitalizaciji i širokopojasnim vezama visokih performansi, virtualni asistenti mogu obavljati zadatke svojih kupaca putem telefona, mobilne komunikacije, e-pošte i Interneta, bez obzira gdje se osobni asistent ili kupac u tom trenutku nalazi.

Stoga je suradnja neovisna o fizičkoj blizini klijenta i virtualnog asistenta. Virtualni asistenti rade za nekoliko kupaca i dodjeljuju ih fleksibilno za ponavljajuće se ili uvijek različite zadatke kad god se ukaže potreba.

U principu, svi zadaci mogu se dodijeliti osobnim asistentima koji se mogu obavljati pomoću gore opisanih informacijskih i komunikacijskih alata

KANCELARIJSKA PODRŠKA

Kancelarijska podrška je usluga koja preuzima kancelarijski posao za druge kompanije i nudi im vanjsku telefonsku i tajničku uslugu. Kancelarijska služba djeluje u ime svojih kupaca.

Na primjer, dolazni pozivi i sastanci se primaju u ime odgovarajućeg kupca. U nekim slučajevima, kancelarijske usluge takođe nude klijentima mogućnost upotrebe kancelarijskog prostora na određeno vreme ili upotrebe adrese kancelarije kao poslovne adrese za vlastitu prepisku u reprezentativne svrhe.

KOMBINOVANA KANCELARIJSKA PODRŠKA KORISNICIMA
Ovaj model usluge nudi klijentima različite aktivnosti u jednom paketu. Izdvajamo sljedeće neophodne aktivnosti:

  • Prepiska
  • Zakazivanje
  • Planiranje putovanja
  • Istraživački rad
  • Opšti komercijalni zadaci
  • Izrada predložaka
  • Izrada prezentacija i dokumenata
  • Prijevodi i ispravke
  • Održavanje baza podataka
  • Zadaci specifični za predmet
  • Mjere marketinga i prodaje
  • Web aktivnosti (web dizajn, mrežni marketing, blogovi)
  • Marketing na društvenim mrežama
  • Grafika i izgled
  • Tekst i sadržaj
  • Događaji
  • Planiranje i organizacija korporativnih događaja i drugih aktivnosti.

     

HOMME-OFFICE AGENTI

Call agent radi u službi nalogodavca i vodi brigu o kupcima i savjetima. On je kontakt osoba za telefonske probleme, prigovore i pitanja. Predstavlja kompaniju iz kućne kancelarije. 

Agent call centra kupcima je na raspolaganju telefonom za sve oblike pitanja, prigovora i prijedloga. Predstavlja kompaniju u kojoj radi i odgovoran je za pružanje kompetentnih savjeta ili prosljeđivanje pozivatelja.

VIRTUALNI SEKRETARI

Nevidljiva podrška Vašem preduzeću.
Pregled zadataka virtualne sekretarice:
-Primanje i upućivanje telefonskih poziva,
-Odgovaranje na e-mailove,
-Dodjela i koordinacija sastanaka,
-Naplata,
-Rukovanje svim vrstama prepiski,
-Istraživački rad,
-Naručivanje materijala,
-Pisanje izvještaja (kompanije),
-Rezervacija / organizacija službenih putovanja.

Iz ovih područja odgovornosti već se posredno vidi da je apsolutna povjerljivost važan zahtjev za ovu aktivnost. Osjetljivi podaci moraju se tretirati veoma poverljivo. Zaštita podataka zagarantovana.

OFFLINE PODRŠKA

Specijalizirana offline podrška klijentima nudi klijentima posebne usluge kao što su izrada tekstova, lektura tekstova, pomoć oko izrade domaće zadaće, instrukcije za izradu lektira, savjetovanje putem elektronske pošte i niz drugih aktivnosti na zahtjev klijenta.

CHAT MODERATOR

INTERCENTER nudi firmama, kompanijama, udruženjima ili klubovima usluge voditelja chat-a u svrhu održavanja kontakata na socijalnim mrežama.
Chat moderator njeguje grupu kroz komunikaciju, odgovora na pitanja, savjetuje, postavlja oglase i reklame, brine o svim zadacima nalogodavca. 

Najvažnije i najrazličitije područje aktivnosti chata je rad moderatora ili menadžera zajednice. Ovisno o nivou odgovornosti, prvenstveno se radi o sudjelovanju u grupnim chatovima, njihovom praćenju i moderiranju.

Kao moderator razgovora, niste samo prva kontakt osoba za pitanja članova, već i veza između zajednice i kompanije ili brenda. Moderator chata ima širok raspon zadataka a menadžeri chata ponekad imaju više zadataka i prava od moderatora. 

To takođe uključuje:

Nadgledanje i provođenje pravila zajednice: To može biti upozoravajuća intervencija kroz grupne ili izravne poruke ili izuzeće negativno uočljivih članova iz grupe.

Najave i vijesti: Kao moderator / menadžer zajednice prosljeđuje najave i vijesti iz organizacije ili brenda zajednici i dostupan je za odgovaranje na pitanja.

Koordinacija različitih kanala
Obično postoje različiti kanali (web stranica, grupni chat, Twitter, Facebook, Instagram …) koji moraju biti koordinirani. Za to je odgovoran menadžer zajednice ili društvenih medija. 

Mnogim organizacijama je važno da njihova zajednica ima podršku 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici u vezi sa problemima i pitanjima. To obično znači da se nekoliko moderatora zajednice izmjenjuju u smjenama. 

Ovisno o veličini zajednice, nekoliko moderatora zajednice istovremeno dežura.